reklama

...tempo

sa tentokrát minulotempo zostalo v závese tak ako minuletempo pre tento okamih neexistujetempo sa zmenilo na čosi kĺzavé

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

tempo

dohnalo "autora" ku nule
tempo premenilo sa na obdobie klamlivé
tempo chcem znova zachytiť
...zatiaľ sa však dostavila technická prestávka
a ja mám iba holú riť_.

takto sa striedajú rubriky
a takto dochádza ku výpadom spojení po dráte
takto dočasne zastavím slová neetiky
a takto sa míňam v zabudnutej kaskáde_.

tempo nebolo nikdy "spisovnou" poéziou
tempo klamlivo nebolo duševnou katarziou
tempo bolo len pre mňa
tempo sa rozdalo a nechalo unášať aj pre teba_.

tempo malo vždy nesúmerné výkyvy
a starý metronóm už ktosi vykrivil
tempo nebolo nikdy na dve doby (duo batte)
preto som nikdy nič ľahko nedobyl
cool dobyvateľ - ten žiaľ nebudem_.

tempo bolo duševnou žumpou
tempo bolo nádych s novou pumpu
tempo bolo zrazu čisté jazero
tempo je súbor priateľov a nepriateľov
tempo nepatrí iba mne_.

tempo má zásluhu na tebe
tempo má zásluhu na Slnku a lete
tempo sú aj slová o tebe
tempo letí a ja som dočasne v závese_.

tempo s tempom strieda zimu s jarou
tempo bez tempa povzdychne si únavou
tempo s tempom aj preto letí letom za letom
nech zostáva s tempom iba to čo je skutočnou pravdou_.


/venované tempu/

Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu