reklama

...toto nie je cliché - "šťastie"

a napriek tomu ráno pri vstávaní  z hlbín vane kričím že som šťastný vane naplnenej lupienkami tvojich dotykov a pohladení vane preplnenej živelnou vášňou nás a v nás čo trieska gejzír omamností prelievajúcich žiaru Slnka a riadne zvádzajúcu chuť čokolády láska s vášnivosťou zbesilého milovania je pre niekoho vražda vlastného myokardu no my dvaja sa zlievame a pohybujeme rýchlosťou spájajúcich sa guľôčok ortuťe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

...toto nie je cliché - "šťastie"
šťastie je koordinátorom lásky ľudí ich chutí a slastí
bez lásky však nie je čo koordinovať
bez vášne a slasti milovania sa duší a tiel nie je tretí rozmer podstaty ľudskej lásky
mne to však dnes nestvára na tvári vrásky akejsi nenaplnenosti a bezbrehej neuvoľnenosti
strasti zlosti a blbosti sa snažím posielať do psej matere
závan strachu ma už nebaví
tak ako ma už nebaví život bez lásky a plnosti nezviazanej rozkoše
aj preto si tu pre mňa ty aj preto som tu ja tak sa na mňa hlúpo nepozeraj
tak ma nemaj za šibnutého
chcem žiť nie prežiť dnešný deň a zajtrajšok
chcem mať bezbrehý a pozitívny šok z lásky
a tak ako už býva naplňujúcim a roztopašne krásnym zvykom
dnes večer si ťa chcem tiež vychutnať do plna a do DNA_.

Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu