reklama

...whats up_?

...mám kamaráta araba - najskôr bol istý čas mojím učiteľom klasickej gitary, až sme sa jedného dňa prirodzene dopracovali na vlnovú dľžku označenú pojmom KAMARÁTI. First name má však slovanské - Radovan. Čo sa deje so svetom je ťažko zadefinovateľné a neodvážim sa tak ako väčšina tváriť rozumne a presvedčivo púšťať myšlienky, že daná situácia je vlastne prirodzeným vyhrotením boja dvoch táborov a tak im treba , ...plus odvážne reči typu - nech zahrabú aj celé sku*vené USA pod čiernu zem. Zlo je zlo, podstata je identická, miera a akési váženie a zadefinovanie, ktoré je väčšie a hodnotnejšie je pre mňa nezmysel. Tak ako dobro nemožno deliť na väčšie či menšie. To chcú z môjho pohľadu prílišní snaživci, tí skutočne nevidiaci ľudia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)
Obrázok blogu

...whats up_? Mám snáď brať za bežnú vec a ospravedlnenia hodný akt, ak sa dvaja traja arabskí chalani "odpália" s cieľom zabiť čo najväčšie množstvo neveriacich bastardov? Áno, tak ako na strane "pseudo kresťanskej ríše" podaktorí zvykli označovať arabov a aj stále zvyknú, tým istým termínom nabúranej viery označujú aj arabské moslimské komúny nemoslimov - najkrajší príklad je Francúzsko a Belgicko je tiež v tomto smere riadna "romantika" ( ...iné je, pokiaľ ste vysmiati turisti kráčajúci po chutnučkých uličkách bez predstavy o pojme "geto" ). Tu si prosím spláchnite svoje ideológie a teórie do hajzlu. Tu sa buduje nekonečný kolobeh. A najsmutnejšie je to, že termín nekonečno má najreálnejší základ a je snáď jedinou axiomou všetkého. S nekonečnom plnohodnotne narába aj matematika. Nekonečno je zdrojom pre dokazovanie riešení. Je teda smutné, ak "ideové" vraždy nabiehajú na cyklus nekonečna. Zatiaľ ma nikdy nenapadla hlúposť takého formátu, že by sa trebárs Rado ( kamarát ) rozhodol "odpáliť" s cieľom plnohodnotne naplniť svoju misiu na Zemi - teda zabiť neveriacich bastardov a olízať tým päty samotnému Aláhovi. Verím totiž v jeho prirodzený rozum a cítenie. Mám rád ľudí, nemám rád fundamentalistických "moslimov", prevrátených "kresťanov" a im podobných. Ak je túžba na vzájomné vraždenie - miesta je tu dosť pre všetkých, takže nemal by byť žiaden problém vyhradiť si militantné zóny a celkom chlapsky sa vraždiť tam. Pripadá mi vrcholne nechutné a zbabelé zaťahovať do týchto hier ľudí, ktorí chcú žiť, majú skvelých priateľov, partnerov, ženy, deti a prípadne aj mizernú prácu, sú smutní - Ale delí ich od vás chuť žiť a riešiť si svoje problémy. Som sebec, takže v mojom prípade by som nechcel stratiť napríklad kamaráta Petra, chalana z Ostravy s ktorým som v utorok popíjal pivo v bratislavskej uličke, našťastie je teraz na dlhší čas mimo UK a Londýna.

Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu