reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

# s / mini

stredopravá?

Rastislav Dubovský ™

stredopravá?

práve som vstal z popolavlasy zostrihnuté doholaa pri posteli rozliata kofolazmiešaná s myšlienkami na teba

  • 17. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 0
Veselý pes kočkolezzz

Rastislav Dubovský ™

Veselý pes kočkolezzz

Včera som bol pomerne veselý, ...ako stratené šteňa, ktoré som stretol na nadchode cez cestu pri Botanickej záhrade. Dnes som však ako šteňa, ktoré si uvedomilo, že tento človek si ho domov nevezme, ...nech sa teda tára ďalej svetom sám. Napriek tomu musím byť veselý a zatúlaným šteňatám to doporučujem tiež. Byť veselý pes kočkolezzz.

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Servus, volám sa Milan (...romantika bezdomovca)

Rastislav Dubovský ™

Servus, volám sa Milan (...romantika bezdomovca)

na sebe potrhanú zimnú bunduzhrbenýz huby mi visí dvojťahová cigaretkav už nikdy nekončiacom delíriuod zamastených chvejúcich rúk odrážajú sa mi lúče horúceho Slnkazvedavo ich sledujem je to krásne a farebné

  • 27. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 322x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu