reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

# clovek

dnešné ráno

Rastislav Dubovský ™

dnešné ráno

som zase oparený lenivou ospalosťou všedných rán smerujúcich za prácou všetok zmätok však prebíja tvoj úsmev a tvoje budíčkovské ...papááá, papááá... kto by sa tomu rozvernému okatému úsmevu s malou medzierkou medzi zubami ubránil

  • 2. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 211x
  • 6
Dnes večer a celú noc,

Rastislav Dubovský ™

Dnes večer a celú noc,

budem žiť a prežívať všetko tak naplno, s mojou najmilovanejšou a najkrajšou zo všetkých dám a slečien, dnes si ju opäť vychutnám, cez noc ju znova párkrát povyzliekam do naha nahatého, dnes ju znova s chuťou zasýtim,

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 5
Lea, naša dcérka.

Rastislav Dubovský ™

Lea, naša dcérka.

Zopár fotiek z minulého týždňa, ...týždňa narodenia.

  • 27. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 060x
  • 36
...bolo nebolo /film sa nakrúca/

Rastislav Dubovský ™

...bolo nebolo /film sa nakrúca/

svetlo prechádzajúce okom kamery je jeden svet len pre teba je ďalší svet pre mňa ja snívam a snímam pritom svet svojim okom tvoje oči hľadia na mňa a teraz som ja tvojou kulisou Boh nám každému dal vlastný svet pridelil postavy a úlohy ak prídu prieniky myšlienok ak prídu prieniky vôní citov tak sa naše svety spájajú

  • 30. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 003x
  • 0
Poklona Karlovi Marxovi v Londýne

Rastislav Dubovský ™

Poklona Karlovi Marxovi v Londýne

...jeden lepší ako druhý_. Najkrajšia zimná foto vločka z webu_. Karolko Ondriaš a (sú)druh Karl Marx_. Karolko ku Karolkovi - ...a bude ďalšie stádo mokotov_. Nech žije Kapitál (...akéhokoľvek (sú)druhu)_.

  • 27. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
...zviera-alebo človek-kto je majiteľom tohoto domu-väzenia?

Rastislav Dubovský ™

...zviera-alebo človek-kto je majiteľom tohoto domu-väzenia?

... hľadá sa človek, ktorý bezducho a bez úcty k živej bytosti ponecháva trápiť svojho psa o hlade a smäde, navyše zviera je so známkami týrania a podvýživy - zdravotný stav nasvedčuje hojnej kôpke neliečených chorôb.

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
... ( ne ) prebudený ( všedné mini absurdum )

Rastislav Dubovský ™

... ( ne ) prebudený ( všedné mini absurdum )

21:33 nastalo prebratie sa zo spánku absorbujúceho to moje nezvestné JA nepretžite počínajúc bodom 16:48 versus časová os nekonečnaprvá myšlienka padla na Tebadruhá na stručnú analýzu ako rozhýbať v prvopočiatku seba a v druhopočiatku môj praktický život

  • 30. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 50
...whats up_?

Rastislav Dubovský ™

...whats up_?

...mám kamaráta araba - najskôr bol istý čas mojím učiteľom klasickej gitary, až sme sa jedného dňa prirodzene dopracovali na vlnovú dľžku označenú pojmom KAMARÁTI. First name má však slovanské - Radovan. Čo sa deje so svetom je ťažko zadefinovateľné a neodvážim sa tak ako väčšina tváriť rozumne a presvedčivo púšťať myšlienky, že daná situácia je vlastne prirodzeným vyhrotením boja dvoch táborov a tak im treba , ...plus odvážne reči typu - nech zahrabú aj celé sku*vené USA pod čiernu zem. Zlo je zlo, podstata je identická, miera a akési váženie a zadefinovanie, ktoré je väčšie a hodnotnejšie je pre mňa nezmysel. Tak ako dobro nemožno deliť na väčšie či menšie. To chcú z môjho pohľadu prílišní snaživci, tí skutočne nevidiaci ľudia.

  • 21. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Silná káva

Rastislav Dubovský ™

Silná káva

... 23 : 00 a ja som zachytil šálku s naozaj silnou kávou, pokiaľ by som ju ľahostajne odsunul, nech si na mňa počká do rána, cítil by som sa zbabelo, teraz je však spánok odohnaný, namiesto mäkkej postele vnímam silnú horkosť a úder do zátylku, občas je naozaj ťažké vnímať udalosti okolo seba, príbeh tej ktorej ľudskej duše - teraz sa však vôbec nehanbím napísať, že čosi ma zabolelo a človek si už takmer odhodlane povie - všetko je v poriadku, človek ktorého vnímam ako žiarivú farbu sa ukáže v nahote - zranený slepou čierňavou - viem o tom a je mi z toho mizerne, ak dokážem do teba vmiešať aspoň trocha oranžového pastelu, ostane to pre mňa potešenie, ktoré sa nestráca. Možno priostro a buransky, ale veľmi chcem, aby zostával na tvojich perách úsmev.

  • 18. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Žena - glorifikovaný symbol milujúcej matky (until it sleeps)

Rastislav Dubovský ™

Žena - glorifikovaný symbol milujúcej matky (until it sleeps)

Nepopieram a nemám na to ani dôvod (zatiaľ) nepotvrdiť, že žena predstavuje pre mňa krásu, nežnosť a materstvo. Viacero obrazov z reálneho života akosi nabúrava tieto lyrické, tradičné, vznešené predstavy. Zrejme z časti žijem v nejakej ľúbivej myšlienkovej renesancií (omyle). Omyl sa však dá zbúrať (vďaka Bohu).

  • 4. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 38
reklama
Utorok(-ová nálada) a malý silný moment - človiečik menom Sebastián

Rastislav Dubovský ™

Utorok(-ová nálada) a malý silný moment - človiečik menom Sebastián

Začiatkom týždňa ma potešilo stretnutie s kamarátkou. Terezka žije nejaký ten čas v Prahe aj s bráchom Jakubom, no a v neposlednom rade s mini občanom - desaťmesačným bratčekom Sebastiánom od nej mladším zhruba o sedemnásť rokov. Utorok sa stal pre mňa príjemný deň, človeka poteší stretnutie s človekom, priateľom, nech je to chlap, žena, ...a akéhokoľvek veku.

  • 30. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 9
Aj babičky sa môžu občas mýliť.

Rastislav Dubovský ™

Aj babičky sa môžu občas mýliť.

Všedný moment, visím na tyči v malom autobuse a uháňam obetovať posledné peniaze na vyplatenie šekov.

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu