reklama

...už dávno neplatí

predsavzatie hlúposťou „sklamaných“ dní a múdrych pekných slov - „Nikdy v tej istej drámea keď v tej istej drámehráme život na živo“ ľady sa začali lámať a topiť pod príjemnou ťarchou tvojho svetla, ktoré mi prenikalo každým pórom kože

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu


tak rád som si zvykol vzdorovať,

nevidieť a nepočuť nové volanie

veď každá je iná a predsa tá istá

a zrazu z vetra a prázdnoty priletíš

ako zatúlaný farebný list omeškanej jesene

prvotné nepochopenie reality

chaos v myšlienkach, pocitoch,

priestore a čase

ako je možné, že si sa objavila

ako je možné, že si ma elegantne zlomila

a verím tvojej pravde

hlúpo a rýchlo,

úprimne a do hĺbky

možno budem len ďalší vyhorený uhlík v krbe

možno však budeme mať šancu horieť spoločne

každopádne nechcem sa báť popálenia

a rád vložím ruku do ohňa

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

toto nie je klamstvo

to čo z teba žiari je pre mňa silným Slnkom

a ja ti chcem tiež ponúknuť moje svetlo

a ponoriť sa do zdieľania nás

a v nás

snáď to chce len čas

a nehľadať zábrany

možno pateticky hlúpo silné slová,

ale chcem byť pre Teba

Rastislav Dubovský ™

Rastislav Dubovský ™

Bloger 
  • Počet článkov:  101
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu